actie

Bouwmaterialen online | Keralit

contact bouwmaterialen nederland
Heeft u vragen?
BEL: 0226-352141
leverdagen bouwmaterialen nederland


Klantenservice

 

Klantenservice


Kantoor:


Koninginneweg 39

1716DE Opmeer

Tel:   06-53259450

Fax:  0226-354772

E:  info@bouwmaterialen-nederland.nl     

  

Magazijn:


De Veken 207

1716KE Opmeer

 

Verzendkosten:

 

Nederland: € 15,00 excl. B.T.W. per volledige bestelling (pakket post) geldt voor kleine materialen.

                    €  25,00 excl. B.T.W. per volledige bestelling (vrachtauto)  geldt voor grote en of lange materialen.

 

GRATIS! bij bestellingen boven € 750,- excl. B.T.W.

 

Leverdagen:

 
Klik hier om onze leverdagen te bekijken.

 

Betaalmethoden:

  

IDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

 

Bestelproces:

Orderproces - Hoe bestel ik een product op jullie website?

Bij het bestellen van producten proberen wij het graag zo makkelijk en overzichtelijk mogelijk te houden.

 Het bestelproces bestaat uit verschillende stappen stappen. Deze stappen vinden plaats binnen een beveiligde verbinding. 

  1. U selecteerd de producten die voor U van belang zijn. Wij geven bij al deze producten uitleg d.m.v. tekeningen en soms filmbeelden. U controleert of de producten in de winkelmand voldoen aan uw wensen.
  2. Indien u nog geen klant bent en U wilt profiteren van onze kortingen dan dient U een kortingscode aan te vragen. Deze wordt direct naar Uw E-mail adres verzonden. Deze kortingscode kunt U direct in de winkelwagen activeren en U ziet dan direct Uw netto prijs. Bedrijven kunnen drect hun (vaste) eigen kortingscode invoeren. 
  3. De artikelen in Uw winkelwagen kunt U verwijderen en hun aantal aanpassen, als U het aantal heeft aangepast klikt U op "WINKELWAGEN UPDATEN" en het gewenste aantal wordt doorberekend in de eindprijs.
  4. Nieuwe producten kunnen toegevoegd worden door op de knop"verder winkelen" te drukken. als U alle producten in de winkelwagen heeft gecontroleerd drukt U op "bestellen"
  5. Hier dient u zich te registreren of als U al als bedrijf bent geregistreerd wordt deze stap overgeslagen want dan bent U al reeds ingelogd.
  6. U behoort uw aflever- en factuuradres gegevens te bevestigen of te updaten.
  7. Daar na kiest de betaal methode. en klikt op volgende.
  8. U vult in de gewenste leverdag en plaatst eventueel nog een opmerking.
  9. U behoort akkoord te gaan met de ‘algemene voorwaarden’ en kiest bestellen.
  10. U krijgt Uw bestelling per mail bevestigd.

 

Betaling met Ideal

  • U ontvangt een bevestigingsemail met daarin een leveringsindicatie van een tot drie dagen (zie ook leverdagen schema). 
  • U wordt de dag voor de definitieve levering hiervan op de hoogte gesteld.
  • Indien u toch vragen of opmerkingen heeft over de levering dan kunt u dit ons laten weten door bij voorkeur te mailen naar info@bouwmaterialen-nederland.nl of te bellen naar nummer 06-53259450.

Betaling vooraf na ontvangst van opdracht bevestiging

  • U ontvangt een bevestigingsemail met daarin een leveringsindicatie van een tot drie dagen (zie ook leverdagen schema). 
  • U ontvangt een factuur met daarop het per bank te betalen bedrag en de betalingsgegevens hiervoor.
  • U wordt de dag voor de definitieve levering hiervan op de hoogte gesteld.
  • Indien u toch vragen of opmerkingen heeft over de levering dan kunt u dit aan ons laten weten door bij voorkeur te mailen naar info@bouwmaterialen-nederland.nl of te bellen naar nummer 06-53259450.

 

 Handige tips bij het bestellen:

1. Foto's zijn slechts een indicatie

 Aan de hand van de foto's van de materialen op onze website proberen wij u een zo goed mogelijk beeld te geven van het product. Een foto blijft echter een indicatie van de kleur en afmeting van het betreffende product. Mocht u onze materialen in het echt willen zien, dan kunt U gratis drie kleuren monsters opvragen.

2. Vanaf wanneer gaat de levertermijn in?

De aangegeven levertermijn gaat pas in nadat de (vooruit)betaling door ons is ontvangen. Dit hoeft dus niet per se samen te vallen met de plaatsing van uw bestelling.

 3. Een bestelling kan in meerdere keren geleverd worden.

Wij proberen uw bestelling zo efficiënt mogelijk te leveren. Soms betekent dit dat een levering in meerdere keren plaatsvindt, omdat er meerdere leveranciers worden gebruikt. Wij zullen dit altijd met u overleggen (mocht het voor komen dan wijzen wij op artikel 11 van onze algemene voorwaarden).

 4. vragen over de levering?

Het zou kunnen dat u vragen of opmerkingen heeft over de levering, mail of bel ons dan direct. U wordt dan zo snel mogelijk, in ieder geval op de dag zelf, teruggebeld of gemaild. Bepaalde bestellingen worden direct vanuit onze leverancier geleverd. Zij verzorgen dan het transport, wij handelen dan slechts als tussenpersoon. Ook kan het voor komen dat wij vanuit onze opslag de bestelling door onze transporteur laten uitvoeren. Zij zullen dan telefonisch contact met u opnemen over de leverdatum.

 6. Houdt een plaatsje vrij voor de levering

 Uw bestelling wordt geleverd met een vrachtwagen.  

 7. Niet thuis? Meld dit vooraf

Het kan voor komen dat u niet thuis bent tijdens de levering. Om misverstanden te voorkomen kunt u dit het beste vooraf melden zodat er overlegd kan worden en er duidelijke instructies aan de chauffeur gegeven kunnen worden.

 8. Controleer of de bestelling in orde is

Als de bestelling op de juiste plaats is afgeleverd kunt u de afgeleverde materialen controleren op aantal en kleur. Probeer de afgeleverde goederen met de door u geplaatste bestelling te vergelijken, zo kunt u snel zien of er iets mist of niet klopt. Als de materialen niet in orde zijn kunt u ze beter niet verwerken. En ons zo snel mogelijk op de hoogte brengen van Uw bevindingen.

 9. Uw bestelling is niet goed?

Mocht u bestelling, na controle, niet kloppen, dan kunt u ons het beste mailen. Het zou fijn zijn als u, indien mogelijk, een foto van de tekortkoming mailt. Wij kunnen dan adequaat reageren, we zullen de e-mail later op dezelfde dag nog beantwoorden.

 10. Geannuleerde bestelling

Mocht u toch niet tevreden zijn en uw bestelling tijdig annuleren, dan betalen wij u uiterlijk binnen 30 dagen uw betaling terug. Wij kunnen de kosten van het retour zenden van producten niet voor onze rekening nemen. Wij willen u er wel op wijzen dat de kosten voor het retour zenden hoger zullen uitvallen dan de afleverkosten. Dit is omdat onze leveranciers de geleverde materialen wel terug nemen maar zij berekenen ons hiervoor een vast persentage aan handling kosten.

Klachtenafhandeling

Indien u naar aanleiding van een bestelling of anderszins een klacht heeft kunt dit aan ons kenbaar maken door bij voorkeur te mailen naar info@bouwmaterialen-nederland.nl of te bellen naar nummer 06-53259450.

U ontvangt geen automatische ontvangstbevestiging. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven. Bouwmaterialen Nederland zal u dezelfde dag nog via e-mail van een reactie voorzien. Als er gebreken zijn aan een product adviseren wij u om een foto van het gebrek te maken en mee te sturen met een e-mail.

 

Levertijd en levering:

Thuisbezorging van een levering:

Nadat u besteld heeft en de betaling heeft gedaan wordt uw bestelling ingepland. In veel gevallen kan dit binnen 1 tot 3 werkdagen gebeuren, U kunt tot een volle werkdag voor de leverdag de inhoud van uw bestelling gratis wijzigen. Daarna plannen wij zoals gezegd de bestelling in.

Wanneer uw bestelling ingepland is krijgt u van ons per e-mail een leveringsindicatie. Wij houden een leveringsindicatie aan van 1 tot 3 dagen. U wordt de dag voor de definitieve levering telefonisch op de hoogte gesteld. Indien u vragen of opmerkingen heeft over de levering dan kunt u ons dit laten weten door, bij voorkeur, te mailen naar info@bouwmaterialen-nederland.nl of te bellen naar nummer 06-53259450. U wordt dan zo snel mogelijk terug gebeld of gemaild.

 

 

Webdevelopment © 2011 M.E. Solutions